Go to footer

Nou, dan stel ik me eindelijk maar eens even voor..

Ja, stel jij je nou is voor. Waar kom je vandaan? Hoelang loop je al met een plank onder je voet?

Moderator: Moderators

Nou, dan stel ik me eindelijk maar eens even voor..

Berichtdoor n00biepl0x » do jul 29, 2010 20:41

Ik hang hier nu wel een paar maanden aan het forum, maar ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld, dus nu leek me wel een goed moment.

Mijn naam ik Alexander, en ik ben 16 jaar. Ik ben een heuse Tielse longboarder, en ik loop al anderhalf jaar met een plank onder mijn voet. Ik longboard nu een half jaar, en dat is op mijn homemade slaloms en pintails.

Ik rol een Rtx/s setup, dus carven gaat niet echt. Toen heb ik maar besloten me te gaan focusen op slalom en LDP. Ik kwam er al snel achter dat ik maar 4 cones kan halen op een goede dag, voordat ik finaal alles omver rij, dus dan blijft LDP en vervoer alleen nog over. Daar heb ik op zich ook geen problemen mee xD

Ik heb altijd geld tekort, dus ik probeer alles zo simpel mogelijk op te lossen; houten wedges, zelfbouwplanken, en alle gratis bushings die ik maar kan vinden. Ook rij ik op Socal wielen van 30 euro. Maar er is een Baka in aankomst dus dan rij ik ten minste op een lekker plankje :)

Hopelijk is er een keer een meeting in de buurt, en kan ik op dat moment komen, want ik vind het wel eens tijd worden dat ik er een keer naartoe ga.
Nou, dat was het wel zo'n beetje.

Groeten,
Alexander
n00biepl0x
Wheel coner

Re: Nou, dan stel ik me eindelijk maar eens even voor..

Berichtdoor Finna » za jul 31, 2010 9:52

Welkom op de forum. Hoe ben jij eigenlijk begonnen?
implanted board.
Finna
Griploos door het leven

Re: Nou, dan stel ik me eindelijk maar eens even voor..

Berichtdoor n00biepl0x » za jul 31, 2010 10:37

Dankje :D
Ik ben begonnen met street toen ik net 15 was. Ik was een keer meegegaan met een vriend toen ik 12 was (toen geleerd wat ik toen een ollie noemde, eigenlijk kwam die nauwelijks van de grond). Een aantal jaar later kreeg ik zo ontzettend veel zin om dat weer te doen, dat ik na weken research voor 50 euro een blank complete heb gekocht van Ebay.
Ik heb ook een vriend die (volgens mij afgelopen jaar) de jeugd-ASS heeft gewonnen, en die zei dat hij weer meer wilde oefenen. Dus toen heb ik van hem trucks gekregen, zelf een plank gebouwd, en de goedkoopste wielen gekocht die ik kon vinden.
Toen kwam ik erachter dat ik het rollen op zich veel leuker vond dan de truukjes op van het street skaten. Nu probeer ik zoveel mogelijk mn fiets te vervangen :)
n00biepl0x
Wheel coner

Keer terug naar Forumoverzicht

Keer terug naar Even voorstellen