Go to footer

Surfen

Buttboarden, lugen, skullboarden, mountainboarden snowboarden en twister. Niets is te gek voor lb.nl !

Moderator: Moderators

Berichtdoor sander1 » do nov 05, 2009 21:47

Neopreen is het geheim... (en goed gek zijn),

maar goed, ik denk dat het iets van een mini malibu wordt, toch in ieder geval een ontwerp daarop gebaseerd. Misschien iets meer rocker er in zodat 't iets verder van longboarden en dichter bij snel draaien licht. Het zal nog wel even duren voor dat ik er aan ga beginnen, want nu nog wat tentamens en andere drukte. U leest er nog van.
sander1
Hanger buiger

Re: Surfen

Berichtdoor Sylvain » do mei 20, 2010 20:37

Dit heeft nieuw leven nodig..
Wie/Hoe/Waar?

Ik zelf surf nu sinds juli vorig jaar en maandje terug van een BIC naar een 6'3 Superfish over gegaan, heerlijk board voor NL en ook al goedgekeurd in France laatst op een mini trip naar La Torche..
Verder ben ik vaak (zo vaak mogelijk) te vinden @ Wijk, maar wil ook nog wel eens uitwijken naar Zandvoort op een mooie dag als ik de tijd heb. 9 juli stap ik weer op de bus richting Zarautz. Twee weken daar lekker zitten met een maatje op het Good People Surfcamp van Saiko. Vorig jaar ook 1 weekje gezeten en dat was erg bevallen, goede sfeer en heel goed geregeld allemaal daar..
Dus vertel het eens, ik zou denken dat 50% van het volk hier ook wel surft :) Foto's al helemaal leuk, bij deze ook wat eigen beeld..

Afbeelding

Afbeelding
Sylvain
Bushing scheurder

Berichtdoor Hot Food » vr mei 21, 2010 5:09

Surf nu bijna 6 jaar lang leve de stoke!

Van de winter zuid-afrika onveilig gemaakt (nouja eerder za mij).
Volgende week naar cuba (en ja daar is zeker wel swell te vinden je moet alleen weten waar te zoeken)
Okt. Frankrijk voor het NK!

Mijn planken:
Abezat quad fish 5.11
Abezat lowlander 6.1
Rusty project 6.3
Bilt rocket 5.6

Afbeelding
Kaap de goede hoop (natuur reservaat stiekem een plank mee gesmokeld ongeveer 100 kwallen en 1 haai tegen gekomen in 20min)

Afbeelding
J-Bay helaas met een mini swell 3 dagen gewacht toen maar verder gereden.
Noseride to kissthefloor
Hot Food
Hanger buiger

Berichtdoor Sylvain » zo mei 23, 2010 20:08

Nice :) mooi quiver ook en best leuke reisjes gemaakt zo te zien!
Wel zonde dat het dan net ff niks was @ J-Bay.. als je ziet hoe het daar kan lopen soms..damn.
Sylvain
Bushing scheurder

Berichtdoor Badfish » za jul 10, 2010 20:06

Ik heb helaas geen spectaculaire foto's,

Ik surf een
7,6 Mini Malibu Corky's Charrol Tuflite Surftech
en een
6,7 Fish Pro limit.

Ik surf nu erm al 5 zomers, vooral met vakanties in het buitenland. Meestal surf ik twee weken lang in 1 vakantie.
Ik ben begonnen bij het O'neill camp in Mimizan (Frankrijk) waar ik 3 zomers achter elkaar ben geweest. In het tweede jaar heb ik mijn Pro Liomit fish gekocht en ben daarop mijn echte start gaan maken.

In het vierde jaar ben ik naar Zarautz geweest, met club actief. Deze vakantie beviel met erg goed. Voor dat ik aan deze vakantie begon kocht ik mijn Mini Malibu en heb beide boards mee gehad. Mijn voorkeur is tijdens die vakantie sterk uitgegaan naar de mini malibu en ik surf de fish vooral als de condities wat wilder zijn.

Het afgelopen jaar ben ik naar Zarautz en Loredo geweest met Saiko. Een supervette vakantie en twee mooie locaties gezien. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad. Het Good People Surf camp had ook longboards te leen en daardoor ben ik wat meer gaan skaten ook in Nederland.

Zo dat is een beetje mijn ervaring. Voor deze zomer heb ik eigenlijk geen vakantieplannen behalve een supergaaf metal festival in Duitsland. Ik hoop in de zomer wat geld bij elkaar te sprokkelen om in het laagseizoen (september of oktober) naar eens iets exotischer locatie te gaan voor de surf.
Badfish
heeft droge lagers

Vorige

Keer terug naar Forumoverzicht

Keer terug naar Overig