Ambtenaar schreef:
(al het voorgaande)
Ik sluit me helemaal aan bij wat je zegt. Ben namelijk zelf ook beginnen en heb ook een Malakai 40. Als je niets anders gewend bent dan leer je er echt wel op rollen.
Moderator: Moderators
Ambtenaar schreef:
(al het voorgaande)
Ambtenaar schreef:
Maar heb je nog een argument tegen de boards? nu we toch bezig zijn
Mr.G schreef:nieuwe trucks zijn zo gekocht.
dreadyboy schreef:Mr.G schreef:nieuwe trucks zijn zo gekocht.
niet iedereen beschikt over een zak geld waar ie zomaar uit kan scheppen, ik heb er redelijk tijdje over gedaan voor ik het geld bijeen had voor men eerste setje randalls, en als dan gebleken was dat die eigenlijk pure crap waren, had ik ze ws via het winkelraam terugbezorgd....
dreadyboy schreef:en de heer ambetenaar lijkt mij een echte ambtenaar te zijn, zo een die enkel leest wat ie wil lezen?
dreadyboy schreef:Mr.G schreef:nieuwe trucks zijn zo gekocht.
niet iedereen beschikt over een zak geld waar ie zomaar uit kan scheppen, ik heb er redelijk tijdje over gedaan voor ik het geld bijeen had voor men eerste setje randalls, en als dan gebleken was dat die eigenlijk pure crap waren, had ik ze ws via het winkelraam terugbezorgd....
En hoeveel kost een zetje randalls eigenlijk??
pepinio109 schreef:S6 zijn ook het onstabielst, ik rij S8 en die is stabieler. Maar ik ga wel een keer de S10 proberen!
En ze zijn iddi goed voor citycruisen, omdat je om iedereen heen kan. Alleen die speedwobbels zijn kut...
Keer terug naar Forumoverzicht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast